Sunrays

Blogger Template by ThemeLib.com

Day One Cuti Sem.7

Published by ~ Are-lif Love ~ under on 2:16 PM
Salam,
Hari ini adalah hari pertama cuti semester 7 nie..huhu..sedih sbb bila bangun pagi tadi, xda air plak nak mandi,,huhuh..manyak sedih lor...MySpace

last2,aku smbung tido terus pas online fb jap pagi tadi..hehehe...aku ngah pikir2 nk wat pe cuti pjg 3 mingggu nie..nk wat pe ye?? MySpace tak tepikir lagi nk wat pe nie..hish..susah tul la..

Bangun tido aku solat Zohor terus dan terus menulis entri nie..hahaha..bygkan la berapa punya lama aku tido hari nie..huhuhu...x bangga langsung aku,,x manfaat pun xtvt tido nie..nambah lemak di perut lagi ada lar..adoi..smpai bila2 aku x kurus mcm nie..MySpace

Erm...cuti nie aku nk enjoy puas2 dan cuba menjadi ahli keluarga yg terbaik sbb aku sedar aku bkn ahli family yg bagus..terlalu mengikut emosi je aku nie..huhu..hopefully semuanya akan berubah menjadi lebih baik dari sehari ke sehari.Aku sgt mengharapkannya...MySpace


Okay,agaknya itu je la entri utk kali nie..zku xda idea(ertikata sebenar:kekurangan idea) nk tulis karangan pjg2..huhu..semoga bertemu lagi..
Adios amigos,Wsalam.

0 comments:

Post a Comment

 

Lipsum

Followers